14 marca 2015

BLOGOWANIE


Kilka razy miałam napisać  o blogowaniu.. ale nie napiszę  o tym dziś. 
O blogowaniu będzie kiedy indziej w APETYCZNYM PROJEKCIE do którego zostałam zaproszona i to zaproszenie dało mi do myślenia na temat tego, że jednak nie warto skazywać bloga CZD  na zatracenie.
Dziś chciałam pochwalić się, że mimo moich zaniedbań i wątpliwości w sens prowadzenia tej strony zaglądacie i to widać!!!

Czary mają już ponad 2 miliony wyświetleń!

Już niedługo i moja ikonka w Apetycznym Projekcie mojej imienniczki i bardzo lubianej blogerki będzie aktywna.Tam przeczytacie o tym dlaczego blogować wg mnie.
Dziękuję też za głosy oddane w RANKINGU BLOGÓW WNĘTRZARSKICH gdzie mój blog znalazł się obok wieli czytanych i podziwianych przeze mnie blogerek :) 




11 komentarzy:

  1. gratuluje Al :) jesteś jednym z moich ulubionych przykładów jak blog pomaga i potrafi towarzyszyć w pasji i pracy :) p.s. myślałam, że gdzieś przepadłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No pewnie, Czary z drewna muszą być w czołówce ;) Pozdrawiam~!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Al :) blogowanie mimo wszystko jest fajne, choć czasem męczące :)

    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Cieszymy się i gratulujemy!
    robiewdomu.pl

    OdpowiedzUsuń