23 stycznia 2012

B like Beautiful ...

Lubię prace z akryami i malowanie drewna na różne kolory. Drewniane rzeczy i meble nawet pomalowane mają w sobie niezaprzeczalnie to COŚ czego brakuje w płytach i laminatach. 
Malując zawsze znajdę sobie jakiś fascynujący szczegół w kawałku drewna z jakiego dana rzecz została wykonana. Dziś mój niewypowiedziany zachwyt wywołał rdzeń przechodzący przez cztery płaszczyzny w wyciętym B :)


Ciemniejsze kręgi to przyrosty letnie, a jaśniejsze to przyrost wiosenny, gdy drzewo obudzone po zimowej drzemce zaczyna rosnąć. 




18 komentarzy:

  1. "To jest rdzeń na miarę naszych możliwości. My tym rdzeniem otwieramy oczy niedowiarkom! Mówimy: to jest nasz rdzeń, przez nas zrobiony, i to nie jest nasze ostatnie słowo!"
    Od rana mam takie pokręcone skojarzenia:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne! Mogła bym gapić się i macać godzinami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To fakt! czasami tak zwykła rzecz może zachwycić. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękne:)))wspaniałe rzeczy tworzysz!:) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Dajesz Al przykład na to, że potrafisz ożywić kawałek drewna. Słoje rzeczywiście piękne, jak malowane!
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne słoje!

    może w koncu ja zamowie jakies litery - np Z i T dlsa dzieciakow?

    tylko juz nie skladam zamowien bo ty mi szpulki przeciez jeszcze robisz!!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. B jak marzenie. W znajomości drewna mogłabyś łapki podać mojemu mężowi. On miał kiedyś fioła na tym punkcie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. a tak jeszcze myśl mi wpadła, że to B to chyba najlepsze takie surowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ThYmko, ale zrobe wkońcu miałam ostatni duży deficyt czasowy i na wykoańczanie już mi czasu nie starczało

    Magda, a mój wciąż ma i z desek mnie przepyrtuje :P

    lloka, mam swoje jazdy :D

    Riki, miś?? tffuu rdzeń??

    Scraperka, dziękuję

    Lilla, ja zawsze sobie znajdę coś w kazdej desce :)

    Carr, w rzeczy samej

    Majka i nawet malowane na kolor ma swoją magię

    OdpowiedzUsuń
  10. Carr, juz pomalowane na czerwono :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ze wszelkich ręcznych robótek malowanie drewna jest moją ulubioną:).
    Pasowałoby mi to B :). hmmm
    pozdrówki!

    OdpowiedzUsuń
  12. A czy to, to moje B?:)
    Piękne takie surowe ale czerwone też śliczne:)
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ila, tak to Twoje ale M zostało ładne naturalne jak chciałaś :) dziś je zapakuję i poślę jutro !

    Bea, nie ma sprawy jak byś chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No naprawde niesamowite! Zachwycilo mnie Twoje B.!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow B jest fantastyczne a szczególnie jego historia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miś, miś! Świńska rura, tfu, rdzeń, nie miś!:P

    OdpowiedzUsuń